jannebloggen

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Amanda - 28 december 2012 10:29

Tidigare nämnd fullmåne ställde till det en del för mig inatt.. Planen var att gå upp tidigt och rida på morgonen eftersom jag ska jobba idag, men jag har svårt att sova när det är fullmåne och ett krävande jobb, så jag fick vackert stänga av klockan och sova lite till, för att orka jobba. Janne får stå idag och jag gillar det inte (men det gör säkert han). Ska åka förbi och pussa lite på honom och fixa hans foderhinkar innan jag börjar jobba.

För övrigt så längtar vi till våren, när man kan ge sig iväg med transporten utan att riskera livet på både sig själv och hästen. (appropå transporten så måste jag se till att skotta av taket, är orolig att all snö ska få taket att rasa in). Jag längtar efter träningar och att kunna rida i lite mindre kläder!!


Jannes lillasyster kattastrofen längtar också till våren och sork-jakt!

Presentation


välkommen till Jannebloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards