jannebloggen

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

snöskottning och ny header..

Av Amanda - 29 december 2012 22:19

Ja, transporttaket blev skottat, tog vallarna runt halva när jag ändå var i farten, mer orkade jag inte för det var blötsnö.. väldigt tung med andra ord. 


Däremot blev det ingen ridning, de har redan börjat smälla raketer nere på byn och hästarna var lite upprörda över det, speciellt Janne. Han fick springa av sig lite i longervolten så får vi hoppas att dom inte skjuter några i morgon. Visst, jag tycker också att det är fint med raketer, men måste man börja flera dagar innan nyår? och måste dom smälla så högt?


Slängde ihop en ny headerbild också, jag är då sannerligen inget proffs på photoshop.. Dessutom en gammal bild, ska försöka ta några nya när solen tittar fram nästa gång :)


 

Min vackra bruna stjärna <3

 
 
Qodrofenia Ord & inga visor!

Qodrofenia Ord & inga visor!

30 december 2012 11:46

Det är inte kul med smällare tycker jag.Eller jag önskade att de höll sig kring tolvslaget så det är snabbt övergående så djuren slipper gå på helspänn i flera dagar.
Nu bor vi väldigt ensligt till så det är inte fullt så illa här i skogen.Men jag vet när man bodde i stan vilka problem det var.Vi hade dessutom smällrädd hund då =(

sv:Jag får kontakta dem längre fram när det blir aktuellt helt enkelt.Jag har en del att spara ihop kvar nämligen.Knas käkade upp en hel del av pengarna i sommras i form av medicin nämligen när han var sjuk.Så det lär nog dröja ett tag till innan det verkligen är dags.
mvh/Q

http://qodrofenia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 5 januari 2013 20:10

För dom allra flesta är det kanske en självklarhet att kunna skritta sin häst uppsuttet i sånt här väglag (dvs stenhårt). Men för mig har det inte varit det, därför har jag fått skritta för hand. Alltså Janne är världens snällaste häst, men det finns...

Av Amanda - 4 januari 2013 19:26


både bloggen och mitt övriga liv blir lite lidande pga allt skolarbete nu, eftersom jag fick lov att fixa en ny dator så gick ju mer än halva dagen bort igår, så jag ligger lite efter. Men jag tröstar mig med att detta är slutspurten, allt ska va inn...

Av Amanda - 3 januari 2013 16:57

Ja, så skulle man kunna uttrycka det. Är helt dränkt i skolarbete men hade ändå läget under kontroll - tills i morse då min dator bestämmer sig för att den inte vill vara med längre. Tack för den liksom! På den fanns tre halvfärdiga arbeten. Dea...

Av Amanda - 1 januari 2013 19:30

      Jag övar mig lite på systemkameran, går sådär, men jag lär mig väl jag också :) ...

Av Amanda - 1 januari 2013 19:29


Målsättningar är viktigt att ha, för att ha något att jobba för och hålla igång motivationen. Jag har tänkt en del på våra målsättningar för 2013 och kommit fram till en hel del...   I år ska jag verkligen lägga ner energi på att träna, både mig ...

Presentation


välkommen till Jannebloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards