jannebloggen

Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

Det går sådär...

Av Amanda - 3 januari 2013 16:57

Ja, så skulle man kunna uttrycka det.

Är helt dränkt i skolarbete men hade ändå läget under kontroll - tills i morse då min dator bestämmer sig för att den inte vill vara med längre. Tack för den liksom! På den fanns tre halvfärdiga
arbeten. Deadline är på måndag, har köpt ny dator idag. Så om nån undrar vad jag ska göra i helgen så vet ni nu!

Janneman skrittas nu, underlaget håller inte för mer, hoppas på antingen mildögdes eller mer snö!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 5 januari 2013 20:10

För dom allra flesta är det kanske en självklarhet att kunna skritta sin häst uppsuttet i sånt här väglag (dvs stenhårt). Men för mig har det inte varit det, därför har jag fått skritta för hand. Alltså Janne är världens snällaste häst, men det finns...

Av Amanda - 4 januari 2013 19:26


både bloggen och mitt övriga liv blir lite lidande pga allt skolarbete nu, eftersom jag fick lov att fixa en ny dator så gick ju mer än halva dagen bort igår, så jag ligger lite efter. Men jag tröstar mig med att detta är slutspurten, allt ska va inn...

Av Amanda - 1 januari 2013 19:30

      Jag övar mig lite på systemkameran, går sådär, men jag lär mig väl jag också :) ...

Av Amanda - 1 januari 2013 19:29


Målsättningar är viktigt att ha, för att ha något att jobba för och hålla igång motivationen. Jag har tänkt en del på våra målsättningar för 2013 och kommit fram till en hel del...   I år ska jag verkligen lägga ner energi på att träna, både mig ...

Av Amanda - 1 januari 2013 19:15


Första inlägget år 2013 då :) Jag hade en lung och skön nyårsafton i trevligt sällskap igår!    Janne vilar fortfarande, tanken var att vi skulle ut och gå idag, men det kom lite annat imellan, så vi flyttar fram det till i morgon istället. Jag v...

Presentation


välkommen till Jannebloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards