jannebloggen

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Amanda - 4 januari 2013 19:26

både bloggen och mitt övriga liv blir lite lidande pga allt skolarbete nu, eftersom jag fick lov att fixa en ny dator så gick ju mer än halva dagen bort igår, så jag ligger lite efter. Men jag tröstar mig med att detta är slutspurten, allt ska va inne på måndag, sen kanske jag kan få bli människa igen.


Tog en paus och drog till stallet förut, underlaget tillåter fortfarande bara skritt, även om de blir bättre o bättre för var dag. Janne skrittas för hand, eftersom han vilade dagarna innan så finns viss risk för explotion om jag sitter upp. Longera innan vill jag absolut inte göra när underlaget är kasst. Så det får bli skritt för hand helt enkelt.. Idag satte jag dock på honom en halsförlängare, som han fick gå med, hade den absolut inte alls spänd, det var mest för att jag ville få ut något vettigt av det iaf. Vet mängder av hästar som går i skrittmaskin med halsförlängare, men vi har ju ingen skrittmaskin så då får vi ut och gå istället. Min plan var att han skulle skrittas lång och låg, för att sträcka ut överlinjen och jobba med baken.. Det var mörkt ute, så jag såg inte så noga, men såg när vi kom in i stallet sen att halsen såg längre ut (såklart blir den inte längre, men han har ju fått sträcka på den och då ser den längre ut, typ!)


nya datorn och jag är inte alls sams.. så ni får den enda bild jag lyckats få hit, nämligen kattastrofen   

 


Nu åter till utvecklingsteorier...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkommen till Jannebloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards